11.4.2020

מטבח חוץ לגינה כמתנה מקורית לחובבי בישול

מטבחי חוץ, הוא ללא ספק גולת הכותרת בכל חצר או גינה פרטית, הוא מאפשר לבעלי הבית נוחות בלתי מתפשרת של אירוח ובכלל מדובר בשדרוג של הגינה מבחינה עיצובית ופרקטית. כאשר בוחרים במטבחי חוץ, יש צורך לבחור אותם בקפידה וזאת על ידי בעלי מקצוע אשר מציעים שירות בניית מטבחי חוץ בהתאמה אישית לכל לקוח. את המטבח תוכלו למקם בכל מקום שתרצו בגינה, אך כמובן שיש לקחת בחשבון כמה דברים שיבטיחו לכם בחירה מושלמת, שהם: כיווני אוויר מתאימים, תשתיות, עיצוב מרשים ופרקטיות בלתי מתפשרת לבעלי הבית.

מטבח חוץ לגינה



כיצד מטבח חוץ לחצר יכול להיות רעיון למתנה מקורית ליום הולדת?

רכישת מתנה לבן הזוג או להורים, היא ללא ספק מורכבת ונראה כי כל שנה מחדש נוצרת דילמה חדשה בה אנו לא יודעים מה לרכוש לאדם שיש לו הכל. במידה והתמזל מזלכם והאדם שתצטרכו לרכוש לו מתנה, אם זה בעל או אבא חובב בישול מושבע ואחד שאוהב לעשות "על האש" בתדירות גבוהה, תוכלו לרכוש מטבח חוץ מרשים ביותר ואפילו להרכיב אותו על ידי בעל מקצוע כאשר הם לא נמצאים, כך שהם יכנסו פתאום לחצר מאובזרת במטבח מרשים עטוף בסרט גדול, כמעיין מתנה מרשימה שוודאי תשאיר אותם פעורי פה.

אז בואו נראה מה חשוב לדעת כאשר מזמינים מטבח חוץ 


  • כיווני אוויר – את המטבח חשוב לתכנן בקפידה ולהציב במיקום מסוים, שהרי וודאי שלא תרצו כי העשן יעוף עם הרוח לכיוון האורחים. זאת תוכלו לתכנן בעזרת מעצב פנים או בעלי מקצוע אשר מומחים בהתקנת מטבחי חוץ. 
  • תשתיות – הן חלק בלתי נפרד מכל היופי והעיצוב של המטבח. לכן, במידה וברצונכם להרכיב את המטבח במקום ספציפי שבו אין תשתיות, תוכלו להיעזר בשיפוצניק שיסייע לכם לבנות תשתיות בצורה מקצועית. התשתיות הנחוצות לצורך בניית מטבח חוץ הן: מים, חשמל וגז. 
  • פרקטיות – בעת תכנון מטבח חוץ, חשוב לשים לב על פרקטיות, הן מבחינת משטח עבודה מרווח לטיפול בבשר ובירקות, מקום נוח לגריל, גז מרווח, מקום לרחיצת כלים, מקום אחסון לכלים ובכלל כל דבר החשוב לכם.
  • עיצוב המטבח – עיצוב הוא החלק המהנה יותר, אך גם הקשה יותר לבחירה וזאת מרוב ההיצע הרב שקיים בשוק. בעת בחירת העיצוב, חשוב להתמקד בקו העיצוב של החצר וכך להתאים את עיצוב המטבח, על מנת שהוא ישתלב היטב בגינה עם שאר ריהוט הגינה והאלמנטים. 
ריהוט גן
הוסף כיתוב


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה