20.2.2020

איך לבחור פינת זולה לגינה?

חלק מההנאה לשהות בגינה ובחצר בביתנו או במקום בו אנו עובדים, היא ביצירה של פינות זולה בהן ניתן להתרווח וליהנות. כיאה לכך שבישראל קיימים בתים רבים עם חצרות, הופכת פינת הזולה לאפשרות מעניינית עבור צרכנים ישראלים רבים. 

ריהוט גן


מה נרצה מפינת הזולה שלנו?

פינות הזולה בגינות יכולות לשמש למספר מטרות. ברגע שנגדיר לעצמנו מהי מטרת פינת הזולה? כך נדע כיצד לאפיין אותה ובאילו אביזרים להשתמש?

יש פעמים ונרצה שפינות הזולה יהוו משטח נוח עבור ילדים ובני נוער שם יוכלו לשחק בנחת, לנוח, לקרוא ספר או לשבת עם חברים. כאן נעשה שימוש בפינות זולה שרצוי שהמשטח שלהן יהיה נוח לישיבה, וההמלצה היא לעשות שימוש בדשא סינטטי שעליו ניתן לפרוש מספר פופים צבעוניים עליהם ילדים אוהבים לשבת במיוחד. באתר "סביונית" תוכלו ליהנות ממבחר רחב של פופים - https://savionit.co.il/%d7%a4%d7%95%d7%a4%d7%99%d7%9d/

במקרים אחרים נוכל להפוך את פינות הזולה לכאלו בהן נוכל ליהנות מישיבה ממושכת בארוחות בוקר, צוהריים וערב. הדבר מתאפשר משום שלאורך השנה ישנם ימים רבים בהם ניתן לשבת בגינה הן בעונת הקיץ ואף בעונות אחרות. בפינות זולה נוחות המסוגלות להכיל חמישה עד שבעה אנשים ניתן לשלב מושבים ושולחן קטן. באתר "סביונית" תוכלו כמובן למצוא מבחר רחב של אביזרי ישיבה ושולחנות עבור פינת הזולה שלכם. ובאתר הזה תוכלו להזמין מטבח לחצר ולגינה

מטבח גינה איכותי

חפשו מקום שיאפשר לכם מחיר הוגן 

הקמת פינת זולה בגינה מהווה הוצאה נוספת לצד הוצאות רבות אחרות, הנוגעות לשיפוץ ועיצוב שאר חללי הבית. בנקודות הזמן בהן אנו מבצעים שיפוץ ומחדשים את הבית, חשוב למצוא מקומות אשר יאפשרו לנו ליהנות ממגוון רחב של רהיטים ומוצרים נוספים ברמה גבוהה ובמחיר הוגן.

באתר "סביונית" תמצאו מגוון רחב של מוצרים לפינות הזולה, כמו גם מוצרים נוספים לשאר החללים בביתכם במחירים נוחים וכדאיים בקבלת המוצרים ישירות מהיצרן.

כיצד להתאים את גודל פינת הזולה?

את הגודל יש להתאים ביחס לגודל הגינה שלכם. חשוב לא להביא למצב שבו פינת הזולה נמצאת במרכז הגינה והיא מייצרת מעברים צרים ולא נוחים, עד כדי שכך שלא ניתן לשלב בה פריטים נוספים, כמו: פינת צלייה על האש, בריכה קטנה, ערסל או כל חפץ אחר.
כדאי שפינת הזולה תמוקם באחת מפינות הגינה ותזכה לקרני שמש ברוב שעות היום, כשניתן אף לדאוג לקירוי של הפינה בימי הקיץ בהם קרני השמש חזקות. במקרים ובהם מדובר בפינת זולה המיועדת לילדים, חשוב שזו תהיה במקום לא מרוחק שמאפשר פיקוח של מבוגרים.

מהם הכריות והריפודים המתאימים לפינות הזולה?

פינות הזולה ממוקמות בחוץ, לכן על הכריות והריפודים להיות עשויים מחומרים עמידים מול האקלים הישראלי. את הכריות חשוב למלא בפתיתי הולופיל או אקרלין איכותיים. ההולופיל הינו מילוי רך ונעים למגע והוא משמש לרוב כמילוי לכריות קטנות. במקרים ורוצים לשלב חומר זה בכריות גדולות יותר, משלבים אותו יחד עם פתיתי ההולופיל, פתיתי ספוג, על מנת להעניק לכריות עמידות לאורך זמן. את הכריות ניתן לעטוף בבד לבד מסוג קורדורה אשר חסין למים והוא מאפשר יצירת כריות ברמות שונות של: רכות, מגע וגימור.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה