1.4.2016

איך לבחור וטרינר?

גידול חיות מחמד הוא ללא ספק מהנה, שהרי חיות מחמד מוסיפות רבות לשמחה ולאווירה בבית ובגינה. אך כידוע לכולם, חיית מחמד היא ממש כמו יצור אנושי אשר זקוק לחום ואהבה וכמובן לטיפול תקופתי אצל וטרינר, אם זה חיסונים שנתיים שהם בגדר חובה כמו כלבת לכלבים ועוד חיסונים שונים אשר יכולים למנוע מחלות שונות ובעצם להן עליהם מפני מחלות או זיהומים שונים. כל אדם המחזיק ברשותו חיית מחמד, בין אם זה כלב או חתול, חייב לבחור וטרינר איתו הוא יעבוד באופן שוטף כך שבכל בעיה או חלילה תאונה, פציעה או מחלה, סירוס או עיקור הוא יוכל לגשת לוטרינר ולקבל טיפול מתאים. 

גורי חתולים


בחירת וטרינר איתו תעבדו באופן קבע, היא לא פשוטה, הרי וודאי תרצו את הטוב ביותר לחיית המחמד שכלכם. אז בואו נראה למה חשוב לשים לב לפני שבוחרים וטרינר:

  • המלצות: אין כמו לקבל המלצות מלקוחות קודמים שאכן מרוצים מהשירות של הויטרינר. תוכל לשוטט בגינות כלבים ולקבל חוות דעת על וטרינר בעל מרפאה בסמוך לביתכם, או לקבל המלצה מחברים או מכרים. בנוסף, מומלץ לקרוא חוות דעת על המרפאה באתרי אינטרנט שונים.
  • קרבת המרפאה לביתכם: פרמטר זה הוא חשוב, בעיקר לאלה מכם שאינם ניידים, הרי וודא לא תרצו לרוץ למרפאה חלילה במקרי חירום או באמצע הלילה.
  • אווירה וכימיה עם הוטרינר: בבואכם למרפאה, חשוב לבדוק אם הווטרינר וצוותו נעימים ונגישים לכם ולבעל החיים שלכם, לבדוק אם הויטרינר משתף ומסביר לכם אודות הטיפול בחייה והאם הוא מקדיש לכם ולחיית המחמד שלכם תשומת לב ראויה. במקרים אלו, חשוב שתרגישו נוחות מסוימת עם הויטרינר, שהיא למעשה הכימיה המדוברת.
  • אסתטיקה וניקיון המרפאה: מרפאה של וטרינר, חייבת להיות סטרילית ונקיה, כזאת שכיף להיכנס אליה. לכן, חשוב לבדוק זאת מראש ולהגיע ולהתרשם. במידה ומדובר במקום שאינו אסתטי, דעו כי זהו מקום לזיהומים שונים, וודאי לא תרצו זאת לחית המחמד האהובה שלכם.
  • שעות קבלה וקביעת תורים במרפאה: יש לא מעט מרפאות אשר מציעות שירות וטרינר תורן 24 שעות ביממה ו – 7 ימים בשבוע. אך מנגד, ישנן מרפאות אשר מקבלות רק עד השעה – 20.00 או 21.00  ולאחר מכן כאשר הן נסגרות, כל טיפול מוגדר כחירום או שמפנים לבית חולים וטרינרי הנמצא בקרבת מקום. מסיבה זאת, בדקו אם אתם מעוניינים במרפאה אשר מציעה תורן לילה. מעבר לכך, תמיד כדאי לקבוע תור מראש על מנת לזמן תור גם במקרה חירום. 
גמל


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה