6.9.2015

המדריך לבחירת מטבח לגינה

מטבח חוץ לגינה
כבר שנים שאנשים רבים מקצים בגינה או במרפסת פינה בה הם ממקמים את המנגל ומפעילים אותו בכל חגיגה או אירוח. בשנים האחרונות, ניתן לראות כי לפינת המנגל נוספו פריטים נוספים המעצימים את חווית "על האש". למעשה פינות אלו מאובזרות היטב עם מטבח לגינה ובו את בכל הפריטים הנחוצים להנאה מושלמת ולנוחות מרבית. בין יתר הפריטים אותם ניתן לשלב במטבח זה הם -  כיור, טאבון, בר גרילים שונים וכל זה למעשה נהפך ממש למטבח חיצוני בלתי נפרד מהגינה או מהמרפסת.

כיצד משלבים את המטבח בצורה נכונה בגינה?

על ידי תכנון נכון של מטבח החוץ ובחירת מיקום פרקטי, תוכלו לקבל גם גינה מעוצבת וגם מטבח שימושי ביותר לכל מטרה. למעשה, הכל מתחיל מבחירת מיקום נכון ובו את כל התשתיות הנחוצות להפעלת המטבח כמו – חיבור לגז, לחשמל וכמובן מקור מים לכיור. על מנת לבצע תכנון נכון, יש צורך להיעזר בחברות המחברות את תשתיות אלו בצורה נקייה. לאחר מכן מגיע שלב עיצוב ואבזור המטבח בדיוק כפי שאתם רוצים.

איך בוחרים מיקום נכון?


  • עליכם להתחשב בכיוון הרוחות בביתכם, כך תמנעו כניסה של עשן לתוך הבית או על שולחן הסועדים. לרוב כיווני הרוח בישראל הם מכיוון מצפון למערב, לכן קחו זאת בחשבון.
  • עליכם למצוא מיקום קרוב ונגיש לשולחן, כך לא תהיו מרוחקים משאר החברים ובני המשפחה שהגיעו לסעוד עמכם.
  • בחרו בחומרים ובציוד המתאים לתנאי מזג האוויר ולתנאי חוץ.
  • בחרו מקום הקרוב לתשתיות מים, גז וחשמל, כך תוכלו לחסוך חוטים ומעברי מים.

סוגי מטבחים וחומרים מתאימים

התפתחות התחום והאפשרויות הרבות, מביאות מגוון רב של עיצובים מרהיבים מחומרים שונים ומאפשרים לכם חיים קלים הרבה יותר משהיו בעבר. מבין האפשרויות הרבות לתכנון המטבח, תוכלו למצוא מטבח חוץ עם יחידות מודולריות בהתאמה אישית לצרכים שלכם או יחידות קנויות המכילות את כל האביזרים הנחוצים ויחידות האחסון במטבח. כמובן שתמיד ניתן לשלב בין ביחידות ולהוסיף אביזרים נוספים כמו – גריל בר, גז מיוחד, כיור מרווח, מיקום למקרר קטן ועוד. את היחידות ניתן לשלב מחומרים שונים מאבן, בטון, נירוסטה, עץ, אלומיניום, בטון מוחלק ועוד מגוון חומרים העמידים מפני מזג האוויר ותנאי חוץ. לתמונות ודוגמאות של מטבחי חוץ  - לחץ כאן

הוספת ריהוט תואם למטבחי חוץ

על מנת להשלים את הנראות הכללית והעיצוב של המטבח בגינה, תוכלו להוסיף ריהוט גן תואם בקפידה למטבח ולעצב לכם גינה חלומית כמו שאי פעם חלמתם. בין מגוון הרב של מוצרי הגינה וריהוט הגן, תוכלו למצוא שולחנות וכסאות באותם צבעים וסגנון של המטבח, פינות שאנטי מפנקות הכוללים פופים במגוון רב של צבעים, פינות קפה מפנקות, שמשיות או גזיבו המגנים מפני השמש הקופחת, מיטות שיזוף מפנקות ועוד מגוון רב של מוצרים שישדרגו לכם את הגינה ויקנו לכם הרגשה נעימה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה